duminică, 16 august 2009

Cateva cuvinte

Chiar daca am acest blog de teatru, nu inseamna ca sunt si actor. Defapt, am jucat o piesa, o singura piesa de teatru, si ma multumesc cu numele de actor debutant si amator.
Am jucat in piesa Trei Surori de Cehov, dar nu cea originala, o adaptare, defapt a fost facuta doar mai mica.
Am avut rolul lui Cebutichin si cred ca l-am jucat cat de cat bine.

Blogul acesta l-am facut pentru ca am vrut in primul rand sa am un blog de nisa si in al doilea rand sa adun, dupa cum am zis, toate piesele de teatru care sunt pe internet pentru a fi mai usor de gasit.
Ideea mi-a venit aseara, in timp ce ascultam o piesa de Cehov, o adaptare pentru teatru radiofonic, interpretata excelent de un trio de exceptie, Toma Caragiu, Tamara Buciuceanu si Dem Radulescu.

In timp il voi folosi si ca blog personal, unde voi scrie si despre alte lucruri, deasemenea de care sunt pasionat, muzica, internet, fotbal, filme s.a.m.d

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cebutâkin rulez! În 1970 au existat două ecranizări ale piesei și două întrupări excepționale ale acestui personaj: una a lui Lawrence Olivier și cealaltă, într-o versiune britanică (nu am reținut numele actorului, din păcate).

    RăspundețiȘtergere